Caro Auto Części Renault

caro

O firmie

Firma CARO specjalizuje się w sprzedaży części do samochodów marki Renault. Modele do, których posiadamy części to: Twingo, Clio, Megane, Scenic, Espace, Laguna, Latitude oraz dostawcze: Kangoo, Trafic, Master.

Do swojego Renault znajdziesz u nas sporo części, które sprowadzamy z krajów Unii Europejskiej.
Posiadamy szeroki asortyment części od opon, felg po elementy blacharskie. Z części mechanicznych posiadamy silniki, skrzynie biegów, półosie napędowe, elementy zawieszenia, układy paliwowe z silników benzynowych i diesla.

Ze względu na współpracę z koncernem Renault i Nissan w naszej ofercie znajdziesz części silnikowe oraz całe silniki do Nissana Micra lub Nissana Qashqai oraz Nissan X-train o pojemności 1.5, 1.6, 2.0. Również firma Suzuki korzystała z jakże udanego silnika 1.9 Diesel z filtrem cząstek stałych o mocy 129 km.

Usterki w 1.6 motor Renault w zasadzie występują sporadycznie największy wpływ na pracę silnika ma przebieg, ogólny stan i wiek auta. Oznaką uszkodzenia przepustnicy jest falowanie obrotów, wysokie lub niskie obroty silnika a nawet gaśnięcie auta. Aby usunąć tą usterkę wystarczy czasem wyczyścić przepustnicę (warto wtedy skalibrować ją) lub zlikwidować luz na osi. Czasem może zawodzić czujnik położenia przepustnicy lub inne części.
Zawór recyrkulacji spalin, tu objawy są niejednoznaczne. Silnik może pracować właściwie ale może migać lampka „check engine”, może też zaciąć się zawór recyklingu spalin wtedy spadnie moc silnika oraz ogólnie pogorszy się praca silnika.
Cewki zapłonowe to części produkcji Sagema - jeśli do wyżej wymienionych objawów dojdą jeszcze drgania silnika i ogólny spadek mocy to mamy najprawdopodobniej do czynienia z tego typy usterką. Nie obejdzie się tu bez wymiany cewki. W autach marki Renault z LPG przyczyną nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej może być np. za wysokie napięcie potrzebne do zapłonu.
Koło zmiennych faz rozrządu - stuki przy odpalaniu silnika, obniżenie mocy, itp., Wymiana to koszt około 300 zł.
Silniki 1.5 dCi to debiut roku 2001. Małe i oszczędne auto, a do tego w mirę eko - na to jest popyt. Silnik ten trafił nie tylko do samochodów marki Renault, ale również do Nissana i Dacii.
O tych silnikach Renault można wymieniać kilka awarii związanych ze słabą jakością korbowodu, panewek oraz wtryskiwaczy głównie z początku produkcji aut z tym silnikiem.

Wszystkie części do naprawy tychże silników posiadamy na miejscu.
Firma CARO specjalizuje się w sprzedaży części do samochodów marki Renault. Modele do, których posiadamy części to: Twingo, Clio, Megane, Scenic, Espace, Laguna, Latitude oraz dostawcze: Kangoo, Trafic, Master.
Do swojego auta znajdziesz u nas sporo części, które sprowadzamy z krajów Unii Europejskiej. Posiadamy szeroki asortyment części od opon, felg po elementy blacharskie. Z części mechanicznych posiadamy silniki, skrzynie biegów, półosie napędowe, elementy zawieszenia, układy paliwowe z silników benzynowych i diesla.
Ze względu na współpracę z koncernem Renault i Nissan w naszej ofercie znajdziesz części silnikowe oraz całe silniki do Nissana Micra lub Nissana Qashqai oraz Nissan X-train o pojemności 1.5, 1.6, 2.0. Również firma Suzuki korzystała z jakże udanego  silnika 1.9 Diesel z filtrem cząstek stałych o mocy 129 km.    
Usterki w 1.6 w zasadzie występują sporadycznie największy wpływ na pracę silnika ma przebieg , ogólny stan i wiek auta. Oznaką uszkodzenia przepustnicy jest falowanie obrotów, wysokie lub niskie obroty silnika a nawet gaśnięcie auta. Aby usunąć tą usterkę wystarczy czasem wyczyścić  przepustnicę (warto wtedy skalibrować ją) lub zlikwidować luz na osi. Czasem może zawodzić czujnik położenia przepustnicy. 
Zawór recyrkulacji spalin – tu objawy są niejednoznaczne. Silnik może pracować właściwie ale może migać lampka „check engine”, może też zaciąć się zawór recyklingu spalin wtedy spadnie moc silnika oraz ogólnie pogorszy się praca silnika.
Cewki zapłonowe produkcji Sagema – jeśli do wyżej wymienionych objawów dojdą jeszcze drgania silnika i ogólny spadek mocy to mamy najprawdopodobniej do czynienia z tego typy usterką. Nie obejdzie się tu bez wymiany cewki. W autach z LPG przyczyną nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej może być np. za wysokie napięcie potrzebne do zapłonu.
Koło zmiennych faz rozrządu – stuki przy odpalaniu silnika, obniżenie mocy, itp., Wymiana to koszt około 300 zł.
Silniki 1.5 dCi to debiut roku 2001. Małe i oszczędne auto a do tego w mirę eko -  na to jest popyt. Silnik ten trafił nie tylko do samochodów marki Renault, ale również do Nissana i Dacii.

Godziny otwarcia

Poniedziałek - Piątek: 8:00-16:00
Sobota: 10:00-14:00
Niedziela: Nieczynne

Dane kontaktowe

  • Adres: Zagrody 115c , Lublin, Lubelskie
  • Telefon: 694 515 709