Ford Puma to nowość w gamie. Jak zmieni się sprzedaż koncernu?

Ford Puma to nowość w gamie. Jak zmieni się sprzedaż koncernu?
Bardzo wiele. Puma była kiedyś niewielkim, jakby sportowym autem. Puma z 1997 roku była coupe. Wtedy oczekiwał tego rynek. Takie samochody były wtedy na topie. Teraz mała, sportowa pumka wyrosła na większego crossovera. Ma 5 drzwi i duży bagażnik.Nowoczesny napęd
Na razie w dobie downsizingu klient ma do wyboru jednolitrowy 3 cylindrowy silnik o różnych mocach. Technologia EcoBoost Hybrid w Pumie wykorzystuje silnik elektryczny połączony z 48-voltowym instalacją. Napęd elektryczny stanowi tylko dodatkowe wsparcie silnika benzynowego, umożliwiając rozpędzanie i oczywiście mniejszą emisję spalin.W przygotowaniu do sprzedaży jest silnik diesla 1,5 z mocą 120 koni mechanicznych.
Sprawdzona baza
Puma została zbudowana na bazie Fiesty tak samo jak poprzedni model. Nowy Ford jest od niej jednak o 15 cm dłuższy i mierzy 4,20 metra. O 9 cm zwiększył się rozstaw osi. Będzie bardziej sportową ofertą niż zbliżony wymiarami EcoSport. To propozycja dla kierowców, którzy szukają miejskiego crossovera mniejszego od Kugi.
Praktyczna strona kota
Bagażnik Pumy ma aż 456 l. Ma pomysłowy schowek pod podłogą bagażnika o pojemności 80 litrów. Mieści się w nim np. mała walizka a ponadto ma wodoodporną powłokę i korek spustowy, co ułatwia czyszczenie go nawet wodą. A jak jest z miejscem w kabinie? Z przodu całkiem bardzo dobrze. Z tyłu gorzej, bo jeśli masz powyżej 1,80 m wzrostu jest ciasno. Przestrzeni na kolana i stopy jest dość sporo.
Może być bogato...
Z ciekawostek to fotele mogą mieć funkcję masażu, co stanowi nowość w tym segmencie . Ma pokrowce, które się zdejmuje co pomaga szybko je wyprać. Elektrycznie sterowana klapa bagażnika to opcja z wyższej półki. To miły w obyciu, funkcjonalny samochód. Może mieć bogate wyposażenie. Da się go skonfigurować na wiele sposobów. Główną zaletą każdego Forda jest jego trakcja. Autko ma całkiem dobrze zestrojone zawieszenie.